Pàgines

dimecres, 13 de maig del 2015

P5 - La llebreta

La llebreta

Us explicarem un conte
que hi entren uns gossos,
un rei, un camp d'enciams
i un pagès.

Ai llebreta, ai llebreta.
No vols pas fugir del camp?
Ni que us vegi al meu davant (ni per un instant)
I si els gossos del rei vénen?
Fugiré com una llebre!
I si els gossos del rei van?
Fugiré d'aquí al instant!

Senyor rei de Matalgram,
una llebre tinc al camp
que em pastura la verdura
i se'm menja l'enciam.

Què em voldríeu deixar els gossos?
Ara esmorzen...

Senyor rei de Matalgram,
una llebre tinc al camp
que em pastura la verdura
i se'm menja l'enciam.

Què em voldríeu deixar els gossos?
Ara dinen...

Senyor rei de Matalgram,
una llebre tinc al camp
que em pastura la verdura
i se'm menja l'enciam.

Què em voldríeu deixar els gossos?
Ara vénen...

Senyor rei de Matalgram,
ja no tinc la llebre al camp
no em pastura la verdura
ni se'm menja l'enciam.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada